جوک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 548
بازدید کل : 8760
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

bia2bagh




روی صحبت من با اون دختر خانوم هایی که این موقع سال چکمه می پوشن تا بالای زانو !!!!!!!!!!!!!
اخه بدمصب مگه تو هوای 100 درجه زیر صفری :))))
خو همین کارارو میکنید که میشین سوژه پسرا :-|

 

 

اگر این ترم مشروط شدم مامانم گفت چرا... دستشو میگیرم میبرمش دانشگاه ردیف اخر با هم میشینیم بعد کیلیپسای60 سانتی این دخدرارو بهش نشون میدم و بهش میگم چیزی از رو تخته میبینی حودت بودی مشروط نمیشدی

 

 

من فقط عاااااشق این تبلیغ جدیده tv ام چند تا تصادف فرمالیته نشون میده بنز و بی ام و تا صندوق عقب جمع میشه داغون آاااا ولی پراید تصادف میکنه فقط چراغ جلوش میشکنه بعد میگه: (سایپا مطمئن!!)

 

 

روش دفـــع انگـــل:
تا3روز همش بیسکویتُ چای میخوری، روزٍ4م فقط چایٍ میخوری، اینجاس که انگلٍ میاد بیـــــرون میگه پس بیسکوییتش کــــــــــو؟؟ وشما میگیرینش!

 

 

حیف نون با دوستش داشتن فیلم جتنگی خفن نگاه می کردن .اخر فیلم حیف نون جوگیر میشه، سینه خیز میره تلویزیونو خاموش کنه ،برمیگرده میببنه دوستش تیر خورده مرده....!!

 

 

افه جدید دخترای دم بخت : من خودم خواستگار مرغ فروش داشتم رد کردم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 23:1 ::  نويسنده : hossein