جوک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 8217
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

bia2bagh




انقدر دوست دارم راننده تاکسی بشم بعد یه مسافر سوار کنم و تو یه جای شلوغ پیادش کنم و وقتی

 که پیاده شد کیفش رو جا بزاره و من اون کیف رو بردارم

بعد یه صدای جیک جیک از کیف بشنوم و وقتی که

 خوب نگاش کنم ببینم یه بمب صوتی توشه ، منم سریع گازش رو بگیرم خودم رو برسون به دریایی که نزدیک اون منطقه س وماشینو با بمب پرت کنم تو دریا منم خودم قبل از اون بپرم پایین و همین که ماشین

 افتاد تو اب منفجر بشه و همین که بلند شدم مردم شروع کنن به دست زدن برام ؛ منم با غرور تمام تو افق به سمت اداره بیمه غیب بشم

 

یکی‌ از سرگرمیام اینه سر امتحان الکی‌ هی‌ کفه دستمو نگا کنم مراقب احساس زرنگی کنه بیاد خفم کنه ببینه هیچی‌ کفه دسم نیست ، بعد بش بگم ضایع شدی خخخخخ :))

اصن به عشق همین حرکت میرم دانشگاه !

 

داییم بهم زنگ زده میگه اینترنت پر سرعت داری لطفا واسم فیلم خوابم می آد! رو دانلود کن …

گفتم باشه چجوری به دستت برسونم ؟؟؟ گفت : خوب واسم ایمیل کن دیگه !!

من هنوز تو هنگ این جمله داییم هستم؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : hossein